
Exposició de Rafael G. Bianchi i Regina Giménez amb la participació de:
Dario Aguilar | Martí Anson | Eduard Arbós | Olivia Armengol Iturralde | David Armengol | Joaquim Chancho | Alain Chardon | Olga Capdevila | Lúa Coderch | Enric Farrés Duran | Alex Gifreu | Guri Casajuana Arquitectes | Andrés Hispano | Pere Llobera | Josep Maynou | Dani Montlleó | Sergi Opisso | Antonio Ortega | Xavier Pladellorens | America Sanchez.
El desembre de 2023 la Gina i en Rafel van fer la Nadala del M|A|C: una intervenció a la Cúpula del Cementiri dels Caputxins de Mataró. La seva proposta, de nom Tam, pa-tam tam, planta una fava i fema el camp, va consistir en produir un caganer de pessebre que va resultar ser el gegant emblemàtic de la ciutat, en Robafaves, del qual se’n van fer 155 unitats que van ser regalades als visitants.
Aquest va ser el principi d’aquest projecte, Una exposició singular, que no és res més que un compendi exhaustiu dels treballs que ells dos han fet en col·laboració, i també dels treballs que cada un d’ells ha realitzat amb la col·laboració d’altres artistes.
Activitats complementàries
dissabte 4 d'octubre
12 h | Aperitiu amb...Martí Anson, Enric Farrés Duran i Andrés Hispano + Joana Hurtado
13 h | Antonio Ortega (intervenció sonora)
dissabte 25 d'octubre
12 h | Aperitiu amb… Pol Lopez (activació) + Josep Maynou (activació)
13 h | Campionat de bàdminton (premi samarreta)
Més informació al web del M|A|C.